Buszując po bazarku natknęłam się na dosyć ładny projekt. Postanowiłam sprawdzić kto go zrobił, patrzę, a tu... keira-v-two...??? Logiczne, że można mieć swoich ulubieńców na stardollu, ale żeby posunąć sie do prawie całkowitego skopiowania nicka... To jest przesada!!!
wtorek, 23 grudnia 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)


To jest konto Keiry... Już dawno wiadomo :)
OdpowiedzUsuńno to jest drugie konto Keiry ja już to wiem od miesiąca xD ^^
OdpowiedzUsuńzgadzam się z poprzedniczkami ;)
OdpowiedzUsuńNa blogu juz pojawiło sie sprostowanie, więc myślę, że nie ma o czym mówić xD
OdpowiedzUsuń